آخرین اخبار

نعمتی: تفکر جبهه پایداری بر دولت غالب شده است /صادق محصولی ثروتمند است و این قابل انکار نیست

بهروز نعمتی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی می‌گوید: طرح این موضوع که هیچ عضوی از جبهه پایداری در دولت نیست، فرا رو به جلو تلقی می‌شود چرا که در هر صورت خود همین افراد اذعا ن دارند که در دولت و مجلس با همه توان حضور داشته و داریم.

اشتراک گذاری
09 آذر 1402
کد مطلب : 9890

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «دعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر.»این جمله را متقی فر،سخنگوی جبهه پایداری مطرح کرده است، آنهم در شرایطی که نفوذ این جبهه و غالب شدن تفکرشان بر دولت قابل انکار نیست، آنگونه که بهروز نعمتی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز معتقد است جبهه پایداری با طرح چنین ادعایی « فرار رو به جلو کرده» است.

از خانه نشینی احمدی نژاد تا بلند شدن علم جبهه پایداری /سهم‌خواهی یاران صادق محصولی در شب انتخابات تکرار می شود؟

محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومانی می‌دهد /کسی از پایداری ردصلاحیت نشده است

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین به این نکته اشاره می‌کند که دولت محدود به وزرا نیست و حضور افراد نزدیک به جبهه پایداری در اطراف رئیسی قابل انکار نیست.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین، با بهروز نعمتی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را می‌خوانید:

***********

*آقای نعمتی! اخیراً سخنگوی جبهه پایداری مدعی شده که حتی یک پایداری هم در دولت نیست، این ادعا با روابط فعلی دولت سیزدهم و جبهه پایداری صدق می‌کند؟

بنده فکر می‌کنم طرح این موضوع که هیچ عضوی از جبهه پایداری در دولت نیست، فرا رو به جلو تلقی می‌شود چرا که در هر صورت خود همین افراد اذعا ن دارند که در دولت و مجلس با همه توان حضور داشته و داریم. البته چنانچه منظور عضو جبهه پایداری این است که هیچ کدام از وزرا عضو جبهه پایداری نیستند، این ادعا قابل تأمل است اما دولت که فقط شامل وزرا نمی‌شود بلکه افراد دیگری نیز در دولت حضور دارند که اینها رسماً و اسماً عضو جبهه پایداری هستند.

لبته اولین بار است که نام متقی‌فر را می‌شنوم و شناختی نسبت به او ندارم. در هر صورت امکان دارد صد در صد اعضای جبهه پایداری در دولت حضور نداشته باشند اما بسیاری از چهره‌های عضو پایداری در دولت حضور دارند کما اینکه خودشان اذعان می‌کنند که ما بوده وهستیم.

تفکر جبهه پایداری بر دولت غالب شده است

*مصداقا چه افرادی از جبهه پایداری و یا نزدیک به آن در دولت حضور دارند؟

بنده اطلاع ندارم چه کسانی عضو جبهه پایداری هستند یا خیر اما تفکر آنها بر دولت غالب شده است.

می‌گویند محصولی به بحث ساخت‌وساز ورود پیدا کرده

*به نظر می رسد با شائبه هایی که درباره ثروت محصولی و حمایت های مالی او از جبهه پایداری مطرح است، این جبهه تلاش دارد که این موضوع را با طرح مباحثی علیه دیگر چهره های سیاسی کمرنگ کنند و به نوعی به تطهیر محصولی روی آورده است و …

بنده با قضیه مقایسه محصولی با اصلاح‌طلبان کاری ندارم اما در هر صورت محصولی فرد ثروتمندی است که همگان مطلع هستند. محصولی قبل از احمدی‌نژاد کار بیزینس انجام می‌داد، به این ترتیب که بنده به خاطر دارم مقطعی در دهه ۷۰ محصولی کار سوآف نفت برای آذربایجان انجام می‌داد.

البته بنده نمی‌دانم او در بحث ساختمان‌سازی هم ورود پیدا کرده یا خیر اما چنین موضوعاتی پیرامون محصولی مطرح است اما در مجموع خود محصولی می‌تواند در مورد بحث ثروت خود ورود پیدا کرده و تکذیب کند و بگوید آدم ثروتمندی است.

مجلس یکدست جواب نداده و نمی دهد

*برآیند شما از موضع‌گیری‌های اخیر جبهه پایداری و دفاع تمام قد آنها از خالص‌سازی (تعبیر آنها شایسته سالاری) به چه صورت است؟ با گذشته ای که پایداری دارد، احتمال وحدتشان با دیگر طیف های اصولگرا را چطور پیش بینی می کنید؟

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که مبنا بر این است افرادی که دل در گرو ولایت فقیه، نظام و کشور دارند از دو قطبی بپرهیزند، فرقی هم نمی‌کند کدام جبهه و جریان باشد. در این فضا بنده معتقد هستم که مجلس محل تضارب افکار است، از این‌رو اگر همه افراد از جناح‌های مختلف اعم از اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، مستقل و بی‌طرف در مجلس حضور داشته باشند به ریل‌گذاری بهتر برای مجلس، اصلاح و قوت قوانین کمک می‌کند.

از مجلس هشتم به بعد تعدادی به اندازه ۳۰ نفر از جناح اصلاح‌طلب در مجلس حضور داشتند، مجلس محل تضارب آراء است. البته تجربه هم ثابت کرده که مجلس یکدست جواب نداده ما در گذشته تجربه کردیم و الان هم در مجلس یازدهم تجربه کردیم.

۲۷۲۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =